На допомогу учням 6-х класів!
«Міфи
народів світу»
І варіант.
І рівень
1. Чи погоджуєшся з твердженням, що слово «міфологія» походить від
грецьк.: міф – «казка», «переказ», «оповідання»
і логос – «знання»:
А) так;
Б) ні.
2. Пригадай, до міфів якої країни належать ці герої:
Ра, Апоп, Тефнут
А) Греції;
А) Греції;
Б) Індії; В)Єгипту;
Г) Скандинавії.
3. З яким жанром літератури, на твою думку, міф має
спільні риси:
А) народною піснею;
А) народною піснею;
Б) казкою;
В) оповіданням;
Г)байкою.
4. Знайди
«п'яте зайве»
Героями міфу про Прометея є:
А) Зевс;
Героями міфу про Прометея є:
А) Зевс;
Б) Океан;
В) Геракл;
Г) Орфей;
Д) Гефест.
5. Пригадай назву гори, яку давні греки вважали місцем
перебування богів:
А) Парнас;
А) Парнас;
Б) Афон;
В) Олімп;
Г) Гелікон.
6. Із
Світового Океану постав вогонь, і від його тепла зародилося Золоте Яйце. Воно
плавало у водах Світового Океану, доки не виник Прабатько Брахма, який розбив
Яйце навпіл: з нижньої (срібної) половини Яйця утворилася …………………….(допиши
слово)
ІІ рівень
1.
Що сталося з Ікаром, героєм міфу «Дедал та Ікар»?
2.
Яку таємницю Зевса знав Прометей.
3.
Запишіть пантеон індійських богів.
ІІІ рівень
- Що таке міф? Види міфів.
- Спробуй розкрити суперечливість образу Гефеста («Міф про Прометея»)
IV рівень
- Напишіть твір-мініатюру на тему: «Мій улюблений міфологічний герой»
«Міфи
народів світу»
ІІ варіант.
І рівень
1. Чи
погоджуєшся з твердженням, що міф - це певне вигадане, фантастичне уявлення
давніх людей про світ (Всесвіт), світобачення:
А) так;
Б) ні.
2. Пригадай, кому з богів Олімпу належав тризубець:
А) Аполлону;
А) Аполлону;
Б) Гефесту;
В) Посейдону;
Г) Зевсу.
3. У
якому міфі йдеться про те, як людина піднялася в небо?
А) «Міф про Прометея»;
А) «Міф про Прометея»;
Б) «Міфи про Геракла»;
В) «Деметра і Персефона»
Г) «Дедал та Ікар».
4. «О, Прометею! Як тужу я, бачачи твої муки».
Пригадай, кому належать ці слова:
А) Гермесові;
Б) Гефестові;
В) Гераклові;
Г) Силі.
5.
Пригадай, велетень, що тримає на плечах небесне склепіння - це:
А) Антей;
Б) Аполлон;
В) Атлант;
Г) Атлас;
Д) Геракл.
6.
Який давньогрецький міф знайомить нас з уявленням греків про причини зміни пори
року:
А) «Дедал та Ікар»
Б) «Міф про Прометея»»
В) «Нарцис»;
Г) «Деметра і Персефона»;
Д) «Міфи про Геракла».
ІІ рівень
- Кого у єгипетській міфології називали творцем світу?
- Який сміливий вчинок здійснив Прометей заради людей?
- До якого виду міфів належить давньогрецькі міфи про Геракла?
ІІІ рівень
1.
Що таке міфологія? Які міфології ми вивчили?
2.
Схарактеризуй образ Геракла.
IV рівень
- Напишіть твір-мініатюру на тему:
«У чому секрет
популярності образу Прометея?»
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА
Мудрість
байки
І варіант.
І рівень
1. Коротке,
переважно віршоване, алегоричне оповідання, в якому закладено повчальний зміст,
- це…
а) новела; в)
повість;
б) байка ; г) оповідання.
2. Художній прийом
перенесення властивостей людей на тварин, рослини, предмети – це…
а) гротеск; в) персоніфікація;
б) іронія; г)
градація.
3. «Батьком
байки» вважають…
а) Гомера; в) Езопа;
б) Федра; г) Тіртея.
4. Езоп писав
байки…
а) у віршованій формі;
б) у прозовій формі;
в) поєднуючи віршовану та прозову форми;
г) у формі п’єс.
5. Крилов
використовував у своїх байках…
а) гумор; в)
іронію;
б) сатиру г)
сарказм.
6.
«Вовк побачив,
що Ягня п’є воду з річки»…
Це початок байки
а) Езопа;
б) Федра;
в) І.Крилова.
ІІ рівень
3.
Назвіть відомих вам байкарів.
4.
Поясніть термін «езопова мова». Із чиїм ім’ям він пов’язаний?
5.
У чому особливість побудови байок І.Крилова?
ІІІ рівень
1.
Проаналізуйте одну із вивчених байок (на вибір), визначте її тему, ідею,
художні особливості.
2.
Наведіть приклади крилатих висловів із байок. Поясність їх значення.
IV рівень
1.
Визначте, який внесок зробив Езоп у розвиток жанру байки.
2.
Напишіть твір-мініатюру на тему: «Чи актуальні байки Езопа і Крилова
сьогодні?»
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА
Мудрість байки
ІІ варіант.
І рівень
1. Відображення одного предмета через інший називається…
а) алегорія; в) персоніфікація;
б) іронія; г) градація
2. Батьківщина
байки – це…
а) Давній Єгипет;
в) Давній Китай;
б) Давня Індія; г) Давня Греція.
3. Ким Був Езоп?
а) філософом;
б) байкарем;
в) музикантом.
4. Мораль у байках Езопа подається…
а) на початку твору; в) моралі немає;
б) у середині
твору; г) наприкінці твору.
5. Назвіть автора вислову «У сильного безсилий
винен завсігди».
а) Езоп; в) І.Крилов;
б) Федр; г) Ж.Лафонтен.
6. «Ти винен
тим уже, що хочу я, бач, їсти». Сказав – і в темний ліс Вовк поволік
Ягня». Так закінчується байка «Вовк
і Ягня»…
а) Езопа;
б) Федра;
в) І.Крилова.
ІІ рівень
1.
Якою є структура байки?
2.Які людські вади засуджувалися в байках?
3. Хто з байкарів
використовував сюжет байки Езопа «Вовк і Ягня»?
ІІІ рівень
1. Поміркуйте, чому саме алегорія є обов’язковим художнім прийомом для жанру
байки.
2. Назвіть подібні і відмінні риси
між байками Езопа і І.Крилова.
IV рівень
1. Визначте, який
внесок зробив Езоп у розвиток жанру байки.
2. Напишіть
твір-мініатюру на тему: «Чи актуальні байки Езопа і Крилова сьогодні?»
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
«Пригоди
і фантастика»
І варіант.
І рівень
1. Р.Л.Стівенсон
- письменник
а) німецький;
б) англійський;
в) австрійський.
2. Визначте друзів Дж.Гокінса:
а) лікар Лівсі;
б) сквайр Трелоні;
в) кок Сілвер.
3. Скільки
«різдвяних оповідань» написав Ч.Діккенс?
а) три;
б) чотири;
в) п’ять.
4. Хто є головним героєм «Різдвяної пісні в
прозі» Ч.Діккенса?
а) Кретчит;
б) Скрудж;
в) Марлей.
5. Твір, що зробив М.Гоголя знаменитим:
а)
«Тарас Бульба»;
б) «Ревізор»;
в) зб.
«Вечори на хуторі біля Диканьки».
6.Яку
пісню співають «не за правилом» у повісті М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»?
а) думу;
б) колядку;
в) щедрівку.
ІІ рівень
- Хто є хто? (за повістю М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»)
Солоха дочка Чуба
Вакула заможний козак
Чуб коваль
Оксана відьма
- Вставте пропущене слово: «О! Скрудж був справжній…» (за «Різдвяною піснею» у прозі Ч.Діккенса)
- Чого забажала Оксана (із повісті «Ніч перед Різдвом» М.Гоголя), щоб стати дружиною Вакули?
ІІІ рівень
- Дайте визначення поняття «пригодницький роман». Наведіть приклади.
- Що таке композиція твору? Схарактеризуйте композицію «Різдвяної пісні в прозі» Ч.Діккенса.
IV рівень
Дайте відповідь на
одну із тем:
- Ви зустрілись зі Скруджем. Про що б ви хотіли поговорити з ним?
2. Який образ справив на мене
найбільше враження і чому? (за повістю М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»).
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА
«Пригоди і фантастика»
ІІ варіант.
І рівень
1. Кому присвячений роман
Р.Л.Стівенсона «Острів скарбів»?
а) племіннику Л.Озборну;
б) пасинку Л.Озборну ;
в) другові Л.Озборну.
2. Хто є
піратами у творі?
а) Бен Ган;
б) капітан Смоллет;
в) Білл Бонс.
3. Скільки духів Різдва з’явилися до Скруджа?
а) три;
б) два;
в) чотири.
4. Як звали двійко дітей, які вийшли з одежі
другого Духа Різдва? (за твором Ч.Діккенса)
а) Горе і Туга;
б) Радощі і Веселощі;
в) Бідність і Темнота.
5.
«Вечори на хуторі біля Диканьки» складається з:
а) двох частин;
б) трьох частин;
в) п’яти частин.
6. Хто вкрав
місяць у повісті М.Гоголя «Ніч перед Різдвом» ?
а) Солоха;
б) кум;
в) чорт.
ІІ рівень
1. 1. Хто є хто? (за романом Р.Стівенсона «Острів скарбів»)
Сілвер сквайр
Трелоні капітан
Смоллет лікар
Лівсі пірат
2. З чого складався ланцюг привида
Марлея (за «Різдвяною піснею в прозі» Чарльза Діккенса)?
3. Про кого йдеться в уривку з «Ночі перед Різдвом» М.Гоголя? «Парубки одностайно проголосили, що кращої
дівки й не було ще ніколи, і не буде ніколи на селі».
ІІІ рівень
1. Що таке строфа? Який твір і
чому складається зі строф?
2. Що таке повість? Доведіть, що «Ніч перед Різдвом» М.Гоголя – повість.
IV рівень
Дайте відповідь на
одну із тем:
- Ви зустрілись зі Скруджем. Про що б ви хотіли поговорити з ним?
2. Який образ справив на мене
найбільше враження і чому? (за повістю М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»).
МОНІТОРИНГ
із зарубіжної літератури
в 8 кл. (ІІ семестр)
І варіант.
І рівень
1. «Пісня про
Роланда» - пам’ятка … епосу:
а) давньогрецького;
б) середньовічного французького;
в) середньовічного англійського.
2. Поема Данте «Божественна
комедія» складається зі:
а) вступу і трьох частин;
б) трьох частин;
в) чотирьох частин.
3. Збірка сонетів
Ф.Петрарки має назву:
а) «Книга Лаури»;
б) «Книга сонетів»;
в) «Книга пісень» («Канцон’єре»).
4.. «Декамерон» Дж. Боккаччо – це збірка :
а) оповідань;
б) повістей;
в) новел.
5. М. де Сервантес
Сааведра – письменник доби:
а) Античності;
б) Відродження;
в) Середньовіччя.
6. Посвята Дон Кіхота у лицаря
відбулася у:
а) корчмі;
б) церкві;
в) королівському палаці.
ІІ рівень
- Хто такі трубадури?
- Розкрийте зміст заголовка збірки новел
Дж. Боккаччо «Декамерон»
- Назвіть героя за даним описом:
«Літ… до п’ятдесятка добиралося, статури був міцної, із себе худий, з лиця
сухорлявий…»
Хто автор і як називається твір?
ІІІ рівень
- У чому полягають особливості композиції «Божественної комедії» Данте.
- Чому Дон Кіхота, за романом М. де Сервантеса Сааведри «Премудрий гідальго Дон Кіхот Ламанчський», вважають «вічним образом»?
IV рівень
- Напишіть міні-твір на тему: «Мій улюблений сонет Ф.Петрарки із збірки «Книга пісень».
ІІ варіант.
І рівень
1. За жанром «Пісня про Роланда» - це:
а) хроніка;
б) героїчний
епос;
в) героїчна
оповідь.
2. Провідник
Данте по Пеклу -
а) Горацій;
б) Есхілл;
в) Вергілій.
3. Друга назва доби Відродження -
а) Новий час;
б) Ренесанс;
в) доба
Просвітництва.
4. Дж.
Боккаччо вважається зачинателем нової європейської
а) лірики;
б) прози;
в) драми.
в) драми.
5. Як визначає Дон Кіхот, герой роману М.Де
Сервантеса Сааведра «Премудрий гідальго Дон Кіхот Ламанчський», мету своїх
мандрів?
а) робити добро, карати зло;
б) подивитися світ;
в) пошуки пригод.
6. Мрія Санчо
Панси, героя роману М. де Сервантеса Сааведри -
а) розбагатіти;
б) отримати
дворянський титул;
в) стати
губернатором.
ІІ рівень
1. Хто такі трубадури?
2. Назвіть відомі вам твори Ф.Петрарки
3. Назвіть героя за
даним описом:
«… був то чоловік добрий,
хоч добра мав сердега не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові…».
Хто автор і як
називається твір?
ІІІ рівень
1. Дайте визначення новели.
Доведіть, що оповідки зі збірки «Декамерон» Дж. Боккаччо – це новели (на
прикладі однієї з них).
2. Складіть план порівняльної характеристики Дон Кіхота та Санчо Панси (за
романом М. де Сервантеса Сааведри «Премудрий гідальго Дон Кіхот Ламанчський»).
IV рівень
1. Напиши невеличкий твір-роздум на тему: «Чи потрібні
сьогодні Дон Кіхоти?»
МОНІТОРИНГ
із зарубіжної літератури
в 10-х класах
- Стендаль – це псевдонім відомого французького письменника
а) Оноре де Бальзака;
б) Анрі Марі Бейля;
в) Еміля Золя.
2. Ким за походженням був Ж.
Сорель?
а) сином священика;
б) сином теслі;
в) сином аристократа.
3. Як батько ставився
до Ж.Сореля?
а) любив;
б) зневажав;
в) байдуже.
4. Як Жульєн ставився до
батька і братів?
а) любив;
б) ненавидів;
в) байдуже.
5. Ким мріяв стати Ж.Сорель
у дитинстві:
а) військовим;
б) лікарем;
в) священником.
6. Ким мріяв стати Ж.Сорель
- юнак:
а) військовим;
б) лікарем;
в) священиком.
7. Хто був кумиром Жульєна:
а) Юлій Цезар;
б) Наполеон;
в) маркіз де Ла – Моль.
8. Що в поведінці Жульєна
найбільше дратувало батька?
а) небажання займатись фамільною справою;
б) фізична слабкість;
в) любов до книжок.
9. Яка риса характеру
Ж.Сореля була найвизначнішою?
а) кмітливість;
б) хитрість;
в) честолюбство.
10. Дія роману Стендаля
«Червоне і чорне» відбувається за часів:
а) правління Наполеона;
б) Реставрації;
в) Великої французької революції.
11. Якою була перша сходинка
Ж.Сореля по соціальній драбині:
а) секретар;
б) семінарист;
в) гувернер.
12. Як ставилися семінаристи
до Жульєна?
а) заздрили;
б) не любили, бо не розуміли його;
в) байдуже.
13. Як Жульєн ставився до
семінаристів?
а) як
до ворогів;
б) намагався потоваришувати з ними;
в) боявся.
14. Що завадило Жульєнові
одружитися з Матильдою?
а) Матильда його розлюбила;
б) Жульєну стало соромно її використовувати;
в) надійшов лист від пані де Реналь.
15. Що зрозумів Жульєн у
в’язниці стосовно справжнього щастя?
а) кар’єра – найголовніше в житті;
б) найголовніше – це багатство;
в) щастя – жити в гармонії із самим собою.
16. Як склалася доля Жульєна
Сореля після суду над ним?
а) його засудили на довічне ув’язнення;
б) його стратили;
в) його виправдали.
17. У чому сенс назви роману
«Червоне і чорне»? Позначте зайве.
а) ненависть та любов;
б) зустріч та розлука;
в) мундир військового та сутана священика.
18. Як називається
найвизначніше творіння Оноре де Бальзака?
а) «Людська трагедія»;
б) «Людська комедія»;
в) «Божественна комедія».
19. Укажіть автора твору
«Гобсек»:
а) Стендаль;
б) Оноре де Бальзак;
в) В.Гюго.
20. Хто такий Гобсек?
а) адвокат;
б) лихвар;
в) дворянин.
21. Що означає прізвище
Гобсек?
а) багатій;
б) глитай;
в) скнара.
22. З чим порівнює автор
обличчя Гобсека?
а) зі сріблом, позолотою, бронзою;
б) зів’ялою квіткою;
в) гаманцем.
23. Чому Гобсек над усе
цінує гроші?
а) він купує собі гарні речі;
б) він купує за них смачну їжу;
в) вони дають йому відчуття влади.
24. Як Гобсек розважається?
а) ходить до театру;
б) ходить у гості до знайомих;
в) вивчає людську натуру.
25. Як Гобсек пересувався
Парижем?
а) каретою;
б) пішки;
в) автомобілем.
26. Уособленням чого можна
вважати Гобсека?
а) жорстокості;
б) влади золота;
в) жадібності.
27. Кому за заповітом Гобсек
залишив своє майно?
а) Адвокату Дервілю;
б) двоюрідній онуці;
в) Ернестові де Ресто.
28. Про кого написав Оноре
де Бальзак:
«В ньому співіснують двоє людей. Скнара і філософ, створіння нице і
створіння шляхетне»?
а) Гобсека;
б) Дервіля;
в) графа де Ресто.
29. Хто з героїв Оноре де
Бальзака жив за принципом: «Краще самому
визискувати, ніж дозволяти, щоб визискували тебе»:
а) Дервіль;
б) Гобсек;
в) граф де Ресто.
30. Чому Гобсек радив
Дервілю взяти за дружину Фанні Мальво?
а) бо вона багата;
б) бо вона глибоко порядна і доброчесна;
в) бо вона красива.
31. Як поводилася Анастазі
де Ресто після смерті чоловіка:
а) розважалася з М. де Траєм;
б) програвали статки сім’ї де Ресто;
в) цілком присвятила себе дітям.
32. Кого з указаних
персонажів не можна ототожнювати з Гобсеком?
а) Плюшкіна (М.Гоголь «Мертві душі»);
б) Скруджа (Ч.Діккенс «Різдвяна пісня в прозі»);
в) Ж.Сореля (Стендаль «Червоне і
чорне»).
33. Який твір належить
Ф.Достоєвському?
а) «Пригоди Олівера Твіста»;
б) «Скутий лицар»;
в) «Злочин і кара».
34. Ф.Достоєвський – це…
письменник:
а) український;
б) польський;
в) російський.
35. Де відбувається дія
роману Ф.Достоєвського «Злочин і кара»?
а) у Москві;
б) у Петербурзі;
в) у Києві.
36. Ким була Олена Іванівна,
яку вбив Раскольников?
а) крамаркою;
б) квартирною хазяйкою Раскольникова;
в) лихваркою.
МОНІТОРИНГ
із зарубіжної літератури
в 10-х класах (ІІ семестр)
- Л.М. Толстой – видатний письменник
а) польський;
б) російський;
в) білоруський.
2. Яку назву отримав метод
психологічного аналізу, що його використовував у своїх творах Л.М.Толстой?
а) Метод відсторонення;
б) діалектика душі;
в) потік свідомості.
3. Про яку війну
розповідається у творі Л.М.Толстого «Війна і мир»?
а) Кримську;
б) російсько-турецьку;
в) війну з Наполеоном.
4. Яку думку любить
Л.Толстой у романі «Війна і мир»?
а) сімейну;
б) народну;
в) військову.
5. Зображення якої битви є
кульмінацією роману Л.Толстого «Війна і мир»?
а) Біля Аустерліца;
б) біля Шенграбена;
в) біля Бородіна.
6. Хто в романі Л.М.Толстого
«Війна і мир» протиставляється Наполеонові як справді народний полководець?
а) Барклай де Толлі;
б) Кутузов;
в) Олександр І.
7. Хто у розумінні
Л.Толстого, є головною, рушійною силою історії?
а) Народ;
б) можновладці;
в) видатна особистість.
8. Хто є найулюбленішою
героїнею Л.Толстого в його романі «Війна і мир»?
а) Марія Болконська;
б) Елен Безухова;
в) Наташа Ростова.
9. Де вперше побачив
А.Болконський Наташу Ростову?
а) На балу;
б) в Отрадному;
в) у салоні Анни Павлівни Шерер.
10. Чим Наташа Ростова
вразила Андрія Болконського в Отрадному?
а) Дуже гарно читала уривок з книги;
б) не могла заснути літньої місячної ночі й була готова злетіти;
в) дуже емоційно співала романс.
11. Як поводилась Наташа
Ростова у час, коли її родина збиралась виїхати з палаючої Москви?
а) Дуже старанно допомагала вантажити майно на підводи;
б) не збирала майно, а заспокоювала матусю;
в) розпорядилась усі підводи віддати пораненим..
12. Ким ми бачимо Наташу
Ростову в кінці епопеї?
а) Люблячою дружиною і матір’ю ;
б) видатною співачкою ;
в) самотньою жінкою.
13. Якою була мета життя А.Болконського
на початку роману?
а) Зробити кар’єру;
б) здобути славу;
в) стати політиком.
14. Хто був ідеалом
А.Болконського на початку роману?
а) Петро І;
б) Олександр І;
в) Наполеон.
15. Яким був подвиг
А.Болконського в бою під Аустерліцом?
а) Закрив собою імператора від кулі;
б) підірвав міст із загоном супротивника;
в) з прапором у руках вів солдат у бій.
16. Як солдати під час
Вітчизняної війни ставились до А.Болконського?
а) Ненавиділи;
б) поважали;
в) байдуже.
17. Для чого П’єр Безухов
залишився в Москві напередодні пожежі?
а) Вважав, що повинен вбити Наполеона;
б) планував підпалити Москву;
в) сам точно не знав для чого.
18. Якого висновку щодо мети
життя дійшов П’єр Безухов?
а) Жити для себе;
б) жити для близьких;
в) робити добро іншим.
19. З ким Наташа Ростова
знайшла сімейне щастя?
а) З Андрієм Болконським;
б) з Анатолем Курагіним;
в) із П’єром Безуховим.
20. Як визначають жанр твору
Л.Толстого «Війна і мир»?
а) роман-епопея;
б) повість;
в) роман.
21. Поезії «Silentium», «Іще горить в душі бажання», «Я знаю в праосені пору» належать перу:
а) В.Вітмена;
б) Ш.Бодлера;
в) Ф.Тютчева.
22. Збірку «Листя трави»
написав:
а) Ш.Бодлер;
б) А.Фет;
в) В.Вітмен.
23. Кому належить вірш
«Шепіт, ніжний звук зітхання…»?
а) А.Фету;
б) В.Вітлену;
в) Ш.Бодлеру.
24. Збірку «Квіти зла»
написав:
а) Ш.Бодлер;
б) В.Вітмен;
в) Ф.Тютчев.
25. Яким віршовим розміром
написано вірші В.Вітмена?
а) Білим віршем;
б) верлібром;
в) дольником.
26. Якому поету належать
слова «Найперше – музика у слові!»?
а) А.Рембо;
б) П.Верлену;
в) С.Малларме.
27. Який поет вважав, що
звуки мають колір?
а) А.Рембо;
б) П.Верлен;
в) В.Вітмен.
28. Який твір не належить
Оскару Вайльду?
а) «Хлопчик - зірка»;
б) «Портрет Доріана Грея»;
в) «Злочин і кара».
29. Яку роль у житті Д.Грея
відіграв Безіл Голлуорд?
а) навчив Доріана малювати;
б) намалював портрет Доріана;
в) підштовхнув Доріана до злочину.
30. Які свої ідеї передав
лорд Генрі Доріану?
а) В усьому прагнути досконалості;
б) шукати в житті лише задоволення та насолоду;
в) берегти гроші, бо вони дають владу.
31. Що Доріан цінує в житті
найбільше?
а) Гроші;
б) зв’язки;
в) зовнішню красу.
32. Яка трагедія сталася у
Сибіл?
а) Доріан убив її;
б) потрапила під колеса карети;
в) наклала на себе руки.
33. Що сталося з портретом
Доріана Грея?
а) Його вкрали;
б) на ньому відображались усі пороки Доріана;
в) портрет перешкоджав Доріану робити зло.
34. Відображенням чого став
портрет Д.Грея?
а) Бажань Доріана;
б) душі Доріана;
в) ставлення Доріана до людей.
35. Який добрий вчинок, як
вважав Доріан Грей, він зробив?
а) Подав жебракові;
б) побудував притулок для бідних;
в) не спокусив дівчину.
36.Яким чином Доріан хотів
покінчити зі всім мерзенним у своєму житті?
а) Покінчити з життям;
б) знищити портрет;
в) вбити лорда Генрі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий